sobota, 22 listopada 2014

Od Shanelle CD Radioactive

Wilki nie powinny obchodzić świąt No przynajmniej takie jak ja...Nudzi mnie wspólne wycie i zbiorowe polowanie -,- poszłam więc na spacer ale zatrzymałam się jak zobaczyłam jakiś dziwny kształt na niebie, przechylilam łeb ze zdziwienia.ale ruszyłam w tą stronę,zmuszając mięśnie do większego wysiłku.
***
Znalazłam jakiegoś wilka, leżał, chyba był nieprzytomny-Radioactive nieprzytomny??? I co on tutaj robił sam a nie z innymi wesołymi wilkami???zarzuciłam go na grzbiet i z trudem zanioslam do jaskini
-mógłbyś trochę schudnąć -szepnęłam z irytacją
Gdy go już doniosłam położyłam się obok i czekałam aż sie obudzi
Gdy minęło pół godziny basior sie obudził
-witam spiącego królewicza-zaśmiałam się
<Radioactive >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz