sobota, 22 listopada 2014

Od Avalon CD Radioactive

- Bezimienny to silny mag, narzeczony nimfy Arcony, która została powieszona - zaczął - Po kilku latach okazał się, że to on sam zamordował swoją ukochaną, a jej serce trzyma w złotym kielichu. Zdradzę wam sekret, że jej serce było bardzo potężnym, magicznym artefaktem, dlatego ją zabił. I nikt nie wie gdzie on teraz jest, ale księgi twierdzą, że ukrył się w piekle - zakończył - A teraz, skoro się już dowiedzieliście... Muszę się was pozbyć.
- To po to wezwałeś Mińka - pomyślałam na głos i mocniej zacisnęłam kły na ostrzu - To może rzut kulo-ostrzem?
Obróciłam się dwa razy i wypuściłam miecz z pyska, który trafił minotaura w serce, jednak ten - ku mojemu zdziwieniu - dalej żył. Wyciągnął miecz z klatki piersiowej, po czym zaryczał.
- Pytanie za 100 punktów, po co nam to mówiłeś, skoro nie możemy tego wiedzieć? - spojrzałam na elfa. On tylko wzruszył ramionami i zaśmiał się głośno.
- Czyli zaczynamy zabawę - mruknęłam do Radioactive.

<Radioactive?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz