Oto funkcje dostępne w naszym wilczym stadzie.
Basior Alfa - wilk władający krainą.
Wadera Alfa - wybranka samca alfa.
Następca - wilk, który po śmierci alf przejmie władzę nad krainą.
Basior Beta - basior mający wpływ na watahę, stanowisko zostaje przyznane przez alfy i nie można go wybrać na początku.
Wadera Beta - wadera mająca wpływ na watahę, stanowisko zostaje przyznane przez alfy i nie można go wybrać na początku.
Doradca - doradza parze alfa, osobnik mający pojęcie o sprawach watahy.
Dowódca wojsk - dowodzi wszystkimi oddziałami, pilnuje, aby nikt niepowołany nie dostał się do krainy.
Wojskowi - [0/~] - wilki znające się na walce.
Szaman - osobnik znający wilcze zwyczaje, znający się na zdrowiu i różnych miksturach.
Kapłanka - wilczyca udzielająca ślubów.
Magowie - [0/10] - wilki, które dobrze opanowały magię. Potrafią rzucać zaklęcia i zajmują się biblioteką oraz sadzeniem roślin i ziół leczniczych.
Zielarze - [0/3] - wilki mające wiedzę na temat roślin. Szukają nowych ziół i dostarczają ich próbki szamanom.
Szpiedzy - [0/5] - wilki przebywające w ciągłym ruchu, są dociekliwe, a wszystkie zebrane informacje przekazują cesarzowi.
Kat - wilk zabijający skazańców.
Zabójca - wilk eliminując skazańców.
Opiekunowie - [0/2] - wilki opiekujące się młodymi, kiedy ich rodzice są zajęci.
Nauczyciele - [0/2] - przygotowują szczenięta do dorosłego życia.
Zbrojmistrze - [0/3] - wykuwają zbroje dla wojsk.
Swatka - [0/1] - zajmuje się znajdywaniem drugich połówek dla wilków.
Stratedzy - [0/2] - obmyślają strategie ataku.
Pomocnik [0/~] - nie ma własnego stanowiska, pomaga innym wilkom w wypełnianiu obowiązków.
Odkrywcy - [1/2] - zwykle spędzają czas poza Południową Puszczą, zajmują się odkrywaniem nowych, interesujących terenów, które następnie przejmuje stado.
Kartografowie - [0/2] - tworzą mapy, współpracują z odkrywcami.
Wyrocznia - [0/1] - przepowiada wilkom przyszłość.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz