czwartek, 23 kwietnia 2015

Od Rainbow Sunny - Nowa w watasze

Dopiero co dołączyłam do tej watahy ,a i tak moje powitanie wyglądało tak :
Wyszłam z jaskini alf i rozejrzałam się. Było tam mnóstwo wilków wpatrujących się we mnie.
- Witaj.
- Cześć.
- Hej.
- Siema.
Wszyscy zaczęli się witać ,ze mną. Byłam bardzo zdziwiona. Zamilkłam. Byłam w drobnym szoku. Cała wataha przyszła przywitać sie ze mną. Po krótkiej ciszy powiedziałam.
- Cześć mam na imię Rainbow Sunny.
Nagle jeden wilk zaczął się przepychać i mówić.
- Przepraszam.
Podszedł do mnie.
- Witaj Sunny.
- Hej.
- Już uciekajcie! Dajcie jej odetchnąć.
Wszystkie wilki po pięciu minutach rozeszły się.
- Mango. - powiedział
- Przepraszam nie dosłyszałam?
- Mam na imię Mango. Witaj w naszej watsze.
- Ah dziękuję i miło mi cię poznać.
- Może pokazać ci kilka miejsc ?
- Jeżeli możesz. Nie znam tutejszych terenów za dobrze przyda mi się przewodnik.
Więc tak jak basior zaproponował oprowadził mnie po całej watasze. Pokazał też z bezpiecznej odległości niebezpieczne tereny.
Na koniec zaprowadził mnie nad Wodospad Złotej Wody. Kiedy doszliśmy na te miejsce nie słuchałam już Manga co do mnie mówi. Zaczęłam śpiewać.


- ... - powiedział Mango

( Mango ? Co powiedziałeś ? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz