wtorek, 21 kwietnia 2015

Od Charm Cd Newta

W głowie miałam pełno myśli. Próbowałam się skupić na równym poruszaniu łapami jednak wciąż zadręczałam się czy wyjawić Newtowi tajemnicę wader. Blue mogła tam być .. On powinien wiedzieć jednak, ona tam pewnie tylko odpoczywała..
-Newt..
-Hmm?
-Widziałeś wilki które pomogły nam pokonać sarpuna?
-Nie ale.. wciąż się zastanawiam z kąd je wytrzasnęłaś.- Odrzekł z uśmiechem i podziwem. Następne zdanie wypowiedziałam pod wpływem impulsu i chyba.. zaufaniem do Alphy.
-Bo to wcale nie były wilki z WPP.- Spuściłam wzrok.
-A z kąd?-Basior przystanął.
-Z emm... - Spojrzałam na niego ponownie- były z OZW. OZW to "Okręgowy Zbór Wader" należą do niego wolne wadery nie należące do żadnej watahy i.. Nie ma tam żadnych basirorów. Są tam oni wręcz yyy.. nielubiani i nie mają tam zazwyczaj wstępu. Te wadery to wojowniczki niejednokrotnie w bitwie lepsze od basiorów. Nie wszystkie wadery mogą tam dołączyć. By stać się wojowniczką OZW trezba być.. no wiesz.. emm...nigdy nie mieć szczeniąt ani żadnego kontaktu z basiorami w sensie no ...
-Dobra Charm rozumiem - Przytaknął choć minę miał zakłopotaną.
- Każda wadera zna to miejsce jest ono niedaleko od nas i właśnie z tamtąd sciągnęłam pomoc. Bowiem każda wadera może prosić o pomoc wojowniczki OZW.
-A ty tłumaczysz mi to dlatego że...?
- Newt.. myślę że to tam może być Blue.
    <Newt?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz