wtorek, 21 kwietnia 2015

Od DarkMoon CD DarkFlame

Gdy się obudziłam leżałam w mojej jaskini, obok mnie leżała sarna. Podniosłam się na nogi, byłam cała obolała. Podeszłam do niej. Zdziwiłam się, DarkFlame mnie uratowała? Wydawało mi się, że tylko ją drażnię. Uśmiechnęłam się do siebie, może jednak mnie pamiętała. Nie byłam już na nią zła za to, że uciekła i mnie zostawiła. Poradziłam sobie jak zwykle. Gdy zaspokoiłam mój głód położyłam się spać.
***
Następnego dnia obudziłam się pod wieczór. Przespałam cały dzień? Obok mnie znowu leżała sarna, zauważyłam postać wybiegającą z jaskini. Widziałam tylko jej ogon ale byłam pewna, że to była DarkFlame. Z wdzięcznością zjadłam zwierze, sama niczego bym nie upolowała. Ciągle wszystko mnie bolało, miałam nadzieję, że następnego dnia DarkFlame znowu coś dla mnie upoluje. Zasnęłam.
***
Rano już czekał na mnie upolowany jeleń. Czułam się lepiej, zjadłam zwierze i poszłam do lasu. Szukałam Flame, chciałam jej podziękować a przy okazji zapytać jak mnie znalazła. Spotkałam ją przy wodospadzie, wyglądała na zamyśloną. Podeszłam do niej najciszej jak mogłam. Wiedziałam, że nie dogonię jej w tym stanie.
-Cześć- przywitałam się gdy byłam niecały metr ode mnie. DarkFlame odwróciła się do mnie, wyglądała na zdziwioną.
-Cześć- zaczęła się cofać. Nie wytrzymałam, musiałam wiedzieć jak mnie znalazła.
-Skąd wiedziałaś, że tam jestem?- wypaliłam.
DarkFlame?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz