czwartek, 23 kwietnia 2015

Od Luminosity CD Denima

Denim oprowadził mnie po terenach. Za każdym razem gdy przystawaliśmy wyobrażałam sobie piękne miejsca.
-I jak Ci się tutaj podoba?
Poczułam jego badawczy wzrok na sobie.
-Jest... całkiem sympatycznie.-powiedziałam spuszczając głowę.
-Może poznam cię z innymi.-zaproponował podekscytowany.
Nie chciałam go zawieść był bardzo...fajny.
-Jasne.
Usłyszałam, że basior się oddala. Udałam się szybkim krokiem za basiorem.
-Skąd tutaj przybyłaś?-spytał z ciekawości.
Trochę mnie zdziwił tym pytaniem.
-Wędrowałam trochę tu trochę tam.
-Znalazłaś się tutaj przypadkiem czy planowałaś do nas dołączyć?
-Szukałam swojego miejsca na świecie...ale może porozmawiamy o tobie?
-O mnie?-spytał rozbawiony Denim.
-Yhy...-przytaknęłam-Na pewno jest coś ciekawego albo dramatycznego. Jakieś straszne sekrety?- spytałam rozbawiona.
Chyba zdziwiłam basiora.
-...
<Denim?> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz