wtorek, 21 kwietnia 2015

Od Belli CD Inuyashy

- No dobra,ale wolałabym,żebyś zmienił się w wilka-odparłam
- Dobrze, ale powiesz mi dlaczego?-powiedział zaciekawiony
- Mam złe wspomnienia związane z ludźmi-odpowiedziałam i ruszyłam do przodu
- A można wiedzieć czemu?-nie dawał za wygraną
-Może kiedyś ci opowiem
Kiedy Inu zmienił się w wilka od razu się rozluźniłam, bo jakoś przy nim jako człowieku byłam bardziej podenerwowana.Przez chwilę szliśmy w milczeniu, potem basior się odezwał:
-Dlaczego cię nie było przy jaskini jak przyszedłem do alfy?-zapytał w prost
- Byłam na polowaniu-rzuciłam mimo chodem
- Dość długo trwało to polowanie?-odparł sarkastycznie
-Nie zawsze przesiaduję z resztą watahy prze jaskini alf,mam swoją jaskinie- powiedziałam
- Naprawdę?-zaciekawił się Inu
- Tak, przebywam tam gdy chcę pobyć sama. albo pomyśleć
- ...

< Inu-twoja kolej?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz