czwartek, 23 kwietnia 2015

Od Denima Cd Luminosity

-Emm..- Zacząłem się jąkać.- Raczej nie jestem dość... pospolity - roześmiałem się. Jakoś nie przepadałem za rozmawianiem o sobie. Próbując się wykręcić zapytałem: - Co powiesz żeby wybrać się do jaskiń by odpocząć?
-Jasne- Odrzekła i ruszyła za mną.
-Ohh.. no tak!- Przypomniało mi się nagle.-Może miałabyś ochotę zjeść obiad?
- Nie dziękuję może trochę później.
Po drodze do jaskiń pokazałem Lumi jagody które kiedyś wynalazły Blue i Charm.
- Jakie słodkie! - zachwyciła się wadera wywołując uśmiech na mym pysku. Po zaprezętowaniu Lumi jaskini usiadłem w moim ulubionym kącie i skinieniem głowy zaprosiłem koleżankę by usiadła obok mnie.
- Może.. Pogramy w prawda czy wyzwanie?- Zaproponowałem i pomachałem ogonem z radością.
< Luminosity?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz