środa, 22 kwietnia 2015

Od DarkMoon CD DarkFlame

Reakcja DarkFlame trochę mnie rozbawiła. Wiedziałam, że się o mnie martwi ale nie chce tego po sobie poznać. Postanowiłam się przejść. Dzień był ciepły i słoneczny, nie miałam ochoty wracać do jaskini. Przypominałam sobie moje życie w cyrku. Nie narzekałam, nawet mi się tam podobało. Zastanawiałam się co spotkało DarkFlame. Gdy doszłam nad jezioro zobaczyłam obcego basiora jedzącego jelenia. Ukryłam się w krzakach. Na oko basior był większy i silniejszy ode mnie. Nie wiedziałam co zrobić, uciec czy walczyć. Przypomniałam sobie jak DarkFlame uratowała mnie przed tamtym basiorem. Postanowiłam walczyć, przecież jestem jej siostrą. Przywarłam do ziemi i skoczyłam na basiora. Był tak zaskoczony, że nie zdążył zareagować. Walka była wyrównana, basior był silniejszy ale ja szybsza i zwinniejsza. Płynęła we mnie czysta adrenalina. W pewnej chwili złapałam basiora za kark i zacisnęłam szczęki. Wilk padł martwy na ziemię. Poczułam ulgę i satysfakcję, pokonałam go. Nie wiedziałam jak ale wygrałam, zabiłam go. Za sobą usłyszałam jakiś hałas, odwróciłam się. Przede mną stała DarkFlame i patrzyła na martwego basiora.
DarkFlame?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz