poniedziałek, 10 listopada 2014

Od Mortify

Siedziałam w jaskini z innymi szczeniakami. Chciałam iść gdzieś poszukać przygód ,ale no właśnie ALE dorośli mi zabraniają. Postanowiłam ułożyć plan i zaczęłam. Plan brzmiał tak:
1. Odwrócić uwagę dorosłych wilków.
2. Zwiać.
3. Wyruszyć na przygodę.
4. I to chyba na tyle.
Zaczęłam realizować plan. Wszystko szło po mojej myśli i zwiałam! Postanowiłam zrobić coś szalonego ,a mianowicie skoczyć z wodospadu! W końcu jakiś znalazłam.

*Po godzinie wspinaczki*

Nareszcie weszłam na szczyt. Stanęłam obok i rzuciłam się do wody ze śmiechem. Jednak coś , raczej ktoś zepsuł zabawę. To był Radioactiv. Złąpał mnie w locie położył na ziemi i krzyknął:
-Tif co ty do diabła wyprawiasz mogłaś się zabić!
-Ja chciałam się pobawić.
<Radioactiv?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz