poniedziałek, 10 listopada 2014

Od Jenny CD Radioactive

-Nie obrażaj się.Widziałam,że miałeś zły humor.
-Zły?Ja wcale nie byłem zly!Po prostu martwię się,że te worki na mięso nas stąd wywalą.
-Worki na mięso?
-Tak...Natowie.Wredne wilki napromieniowne promieniami Gamma.
-Oh...Chodźmy do jaskini...
-Przestraszyłaś się?
-Nie,to znaczy...Tak,trochę.
-Nie martw się.-Powiedział basior i się uśmiechnął.
Ja sama również się uśmiechałam.
-Chodżmy do jaskini,albo...Oprowadziłbyś mnie po terenach?Zostałam przyjęta przez Flame dzisiaj rano,więc pomyślałam,że skoro spotkałam basiora Alpha,to mógłby mnie oprowadzić,prawda?
-Prawda.-Powiedział Jeff wstając.
-To gdzie?
-Najpierw na Cichąl Łąkę.
-Dobrze.
Poszliśmy.
Cała droga minęła nam na rozmowie i śmieniu się.Na miejsce dotarliśmy szybko,a przynajmniej w moim odczuciu.
-Tu spędzamy większość czasu.-Powiedział basior.-Idzimy dalej?
-Tak,jasne.-Potwierdziłam.
Ruszyliśmy.Tym razem na północ.Trafiliśmy na kolejną łąkę,na Łąkę Północy.

<Radioactive?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz