środa, 1 kwietnia 2015

Od West'a CD Rosie

-West- przedstawiłem się. Wadera byłam...piękna. Wpatrywałem się jej w oczy aż w końcu ona przerwała tą krępującą ciszę.
-Długo jesteś w tej watasze?
-Tak.
-Ja dopiero niedawno dołączyłam.
-Może się przejdziemy?- zaproponowałem.
-Okej.-zgodziła się widocznie uradowana wadera.
Ruszyliśmy przed siebie. Po jakimś czasie zauważyłem, że wadera cały czas na mnie zerka. To było lekko dziwne ale i sympatyczne. Słońce przebijało się przez chmury i ogrzewało nas swoimi promieniami. Po jakimś czasie doszliśmy do miejsca, które chciałem pokazać Rose :


Wadera patrzyła na to miejsce z zachwytem.
-Podobno tutaj spełniają się życzenia.-powiedziałem zadowolony z siebie, że udało mi się tak zaskoczyć waderę.
-Na pewno, to miejsce jest piękne.- powiedziała aksamitnym głosem wadera.
-Znalazłem je kiedyś przypadkowo.
-Niesamowite.
-Rose znam jeszcze jedno piękne miejsce, pójdziemy tam?-spytałem na co wadera z uśmiechem na pysku odpowiedziała energicznym machaniem ogona.
Ruszyliśmy. Na miejscu wadera spojrzała na mnie i powiedziała:
-Skąd ty znasz takie niesamowite miejsca?
Rozejrzałem się po tym pięknym miejscu:


-Dużo podróżuję, a ty co lubisz robić?
<Rose?> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz