środa, 1 kwietnia 2015

Od Blue CD Newt'a

Usłyszałam jakiś naprawdę daleki, ale niepokojący dźwięk. W jednej chwili się zerwałam i zaszeptałam do Newt'a:
- Newt słyszysz to?
- Ale co?
- No ten dźwięk! Coś w rodzaju ryku.
- Co? Nie, nic nie słyszę.
- A ja tak. Coś groźnego zbliża się w naszą stronę!
- Ale co?
- Nie wiem! To ty powinieneś znać wszystkie stworzenia jakie się w tych okolicach kręcą. Szkoda, że nie słyszysz tego dźwięku. Może byś go rozpoznał.
- O! Już słyszę!
- A ja aż za dobrze. - chwyciłam się za uszy.
- To chyba wyjec!
- Jej. Jaka trafna nazwa. Są niebezpieczne?
- Mamy mało o nich informacji... Tak naprawdę, to tylko tyle, że mają taki straszny ryk.
- To już zauważyłam... Może najlepiej będzie siąść tu spokojnie. Nie panikować. Może akurat okaże się, że jest przyjaźnie nastawiony. A jak nie...

<Newt?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz