piątek, 3 kwietnia 2015

Od Sylvestra CD Kate

Wylegiwałem się w promieniach wiosennego słońca, kiedy usłyszałem ludzki głos. Sierść automatycznie mi się nastroszyła. Postawiłem uszy, by zlokalizować skąd dochodził dźwięk. Nagle usłyszałem wilka, jego wycie. Natychmiast się podniosłem i ruszyłem w tamtym kierunku.
Na miejscu zobaczyłem Kate, która była spętana w sieci. Warknąłem, czym wzbudziłem zainteresowanie ludzi. W jednej chwili skierowali swój wzrok na mnie. Skoczyłem na jedną kobietę przewracając ją, zrobiłem tak tez z drugą. Jeden z mężczyzn wycelował we mnie pistolet. Chybił. Na szczęście. Dotarłem do sieci, w której uwięziona była Kate. Rozdarłęm ją pazurami i pomogłem waderze się wydostać, podczas gdy mężczyźni zajmowali się kobietą, która rozbiła sobie głowę.

<Kate?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz