wtorek, 12 maja 2015

Od Zayebystego CD Grell'a, Mango i Donny

 - TAK! NAD JEZIORI SKAŁEK! - Wykrzyknąłem.
Reszta skinęła głową. Woolniutkim truchcikiem ruszyliśmy w drogę, Grell, oczywiście, zmienił się w wilka, twierdząc, że wilki biorą go za idiotę, gdy jest człowiekiem. Ciekawe dlaczego...
  Gdy byliśmy już na miejscu, od razy wskoczyłem do wody, która była dosyć ciepła. Zdatna do kąpieli.
- Wchodzicie? - Spytałem odwracając się w stronę towarzystwa.
Nie czekając na nic, wbiegli do wody rozchlapując ją na wszystkie strony. Donna stwierdziła jednak, że woli pogrzebać w rybich wnętrznościach. Poszła więc złapac jakąś rybę, a Grell zainteresowany uśmierceniem stworzonka udał się za nią. Ja oczywiście nie twierdzę, że tam coś zaszło. Ja? Niee... Jasne, że tak.

< Grell? Mango? Donna?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz