poniedziałek, 25 maja 2015

Od Retsu CD Donny

Cały czas mój wzrok zwisał bezwładnie na bezchmurnym niebie. Dopiero po krótkiej chwili, dotarło do mnie, że wadera się odezwała.  Z powrotem zmieniłem się w wilka, lecz ani mi się śniło zejście na dół. Zmierzyłem waderę wzrokiem, po czym mój głos zadźwięczał wśród szumu wiatru.
- Nic się nie stało - Odparłem zgodnie z prawdą.
Przechyliłem głowę na bok. Nie zamierzałem odwracać od niej wzroku.
- Może w końcu zejdziesz? - Zapytała swym melodyjnym głosem.
Zmieniając się w gawrona wzbiłem się w powietrze i poszybowałem przed siebie, zataczając wielkie koła nad głową wadery, by w końcu wylądować. Jako cel obrałem sobie miejsce tuż obok wadery. Stanąłem przed nią w całej swej okazałości.
- Moje imię brzmi Retsu.

<Donno?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz