środa, 5 listopada 2014

Od Glimmer CD Silent Mask

Chodziłam po lesie i oglądałam inne wilki. Nagle przypomniała mi się piosenka (ale nie powiem jaka) i zaczęłam ją śpiewać. W jednej chwili usłyszałam że ktoś razem ze mną to śpiewa i zaczęłam iść w kierunku tego głosu. Przeszłam śpiewając pięć kilometrów. Weszłam w krzaki i zobaczyłam SILENT MASK.
-Hej. -Przywitałam się.
-Hej. -Odpowiedziała znów telepatią.
-Czemu nie mówisz?
Silent Mask wbiła wzrok w ziemię. Poczułam się dość... po prostu byłam mieszana.
-Po prostu jestem trochę nieśmiała. -Powiedziała cicho.
-Nie musisz się bać.
Silent Mask spojrzała na mnie i powiedziała:
-Chciałaś demona tak?
-A umiesz je przywołać!?
-Nie wiedziałaś?
-Nie. Mas jeszcze wiele tajemnic.
Silent Mask skinęła głową.
-To mogłabyś mi przywołać jakiegoś?
Silent Mask odpowiedziała:
-...
<Silent Mask?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz