czwartek, 16 lipca 2015

Od Ether'a CD Undertaker'a

Spojrzałem się na basiora z politowaniem. To ten nowy, który ma coś nie tak z głową. I wszystkim innym też.
- Ze Wschodu. Idź gwałcić zwłoki, albo coś, ale mi daj spokój - Powiedziałem i wyminąłem Undertak... No, niego. Za trudne imię.
- Nie odczepię się, póki mi nie powiesz - Odparł.
- No to wygląda na to, że idziemy nad jezioro - Odparłem kpiąco.
- Nie mam nic przeciwko temu - Grabarz nie dawał za wygraną.
Przewróciłem oczyma. Nie miałem zamiaru spędzić z nim całego dnia.
- Ze Wschodu, a dokładniej z Gór Wschodnich. Żyłem tam wraz z siostrą, która zniknęła. Po prostu, przepadła. Potem przybyłem tutaj, zadowolony?
- Bardzo. Widzimy się potem na polowaniu wraz z Flame, prawdaż? - Spytał piorunując mnie swoim uśmiechem.
- Ty też tam idziesz?
- Owszem, widzimy się potem. Paa!
Gdy basior zniknął między drzewami ja jeszcze stałem przez chwilę nieruchomo, próbowałem zrozumieć, o co chodzi temu gościowi. Mma tylko nadzieję, że nie poszedł gwałcić innych, jak powiedziałem wcześniej.

<Undertaker?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz