poniedziałek, 13 lipca 2015

Od Delthy CD Deu

- Witaj - Powiedziałem skłaniając się lekko. - Kim jesteś?
- Nazywam się Deu - Odparła wadera.
- Moje imię brzmi Deltha. Znajdowała się tutaj kiedyś wataha, ale niewiele z niej zostało... Straszna choroba zaatakowała wilki... Mieszkał tutaj mój nijaki "ojciec".
- Czyli nie ty to zrobiłeś? - Spytała powoli się zbliżając.
- Ja? Skądże! Nie zrobiłbym czegoś takiego. Nawet w cholernej zemście - Odparłem. - A ty? Szukasz tu czegoś? Mam ci w czymś pomóc?
- Prawdę mówiąc szukam Watahy.
- Dobrze trafiłaś, właśnie ter... - Przerwał mi wściekły ryk. - O, nie... Spadajmy! - Krzyknąłem i wskazałem w stronę przeciwną, z której dobiegał ryk. - To dmuchawiec, niby nazwa mylna, a jed... - Zdałem sobie sprawę, że to nie czas na moje przemyślenia.

<Deu?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz