piątek, 12 czerwca 2015

Od Mango CD Φτερά παγωνιού

I ona się pyta kim jest Grell? Jak można nie znać Grell'a, przecież to Alpha! No chyba, że... Chyba, że jeszcze z nim nie rozmawiała, tylko od razu przyszła tutaj, do mnie? Niezwykłe... Grell nie lubi obcych wilków... No chyba, że chcą dołączyć.
- Nie wiesz kim jest, powiadasz... No ta ja już mówię!- Szczeknąłem radośnie.- Grell to Alpha tutejszej watahy. Watahy Południowych Puszczy, do której swoją drogą, należę i ja! Wracając do niego... Nie lubi obcych wilków. No chyba, że przychodzą, aby dołączyć! Zwykłem go nazywać Czerwonym Zboczeńcem, ale ćśśś... I wiesz... On ma nawet swoją własną piłę mechaniczną!- Tak oto brzmiał opis mój Grell'a.
Wadera patrzyła na mnie z przekrzywioną głową i niedowierzającym spojrzeniem. Pytanie tylko czy zaskoczył ją "Czerwony Zboczeniec" czy piła mechaniczna... Dobrze, że nie powiedziałem jak ją nazwał, bo wtedy byłoby jeszcze dziwniej.
- Taa... Musicie wieść tu ciekawe życie...- Powiedziała P sarkastycznie.
- A tam! Nie jest tak źle! Too... Rozmawiałaś już z Grell'em?- Spytałem.

>P?<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz