poniedziałek, 8 grudnia 2014

Od Dangerous'a CD Lalesiny

- To dziwne coś to tak zwany wilczy potwór, jak go kiedykolwiek zobaczysz uciekaj...
- Aha, czyli jest niebezpieczny?
- No ba że jest! Jednym spojrzeniem może zamienić w kamień, a jak ugryzie może spowodować groźne zakażenie.
- Tak czy inaczej dzięki.
- Spoko... Teraz chwilę ciszy pomyśle co zrobić żeby sobie poszedł. - Zacząłem się rozglądać... Zerwałem kilka gałęzi i zacząłem rzucać w potwora.
- Spadaj! No już! - Krzyczałem.
Potwór nie chciał iść... Po chwili gdy się zdenerwowałem moje oczy zaczęły mocno świecić.
- Grrrrra! - Warknąłem, moje oczy zrobiły wielki rozbłysk a potwór uciekł z przerażeniem. Potem wróciły do jeżeli to można nazwać normalnego stanu, gdzie tylko rozbłyskiwały.
<Lales?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz