sobota, 7 marca 2015

Od Westa CD DarkMoon

Byłem wściekły na ową waderę.Staliśmy tak chwilę.Pierwszy przerwałem ciszę mówiąc:
- Ku*wa Spłoszyłaś mi zwierzynę!-wadera spojrzała na mnie jak na idiotę i z gniewem krzyknęła:
-To ty ją spłoszyłeś!-spojrzałem z niedowierzaniem. Ona chyba jest jakaś głupia.
-To ja pierwszy ją wyczułem!-chwilę staliśmy mierząc się wzrokiem.W końcu pierwszy odpuściłem.Uśmiechnąłem się, wadera wyglądała komicznie.
-Co cię tak śmieszy ?! -krzyknęła zbita z tropu.
-Ty-powiedziałem dławiąc się ze śmiechu.
-To nie ja wyglądam jak debil-odgryzła się wadera.Oboje się uśmiechnęliśmy.
-Dark Moon-powiedziała.Trochę zeszło mi zrozumienie, że się przedstawiła.
-West-przedstawiłem się, gdy w końcu pojąłem o co chodzi waderze.-Sory, że tak na ciebie naskoczyłem.
-Nie ma sprawy ja tez przepraszam.-rzekła wadera.
Nastała między nami cisza. Spojrzałem waderze w oczy a ona zawstydziła się i spuściła wzrok.Rozbawiło mnie to. Jej reakcja trochę mnie zaskoczyła ale miło było wiedzieć, że tak na nią działałem.
<DarkMoon?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz