środa, 4 marca 2015

Informacja

Zauważyłam, że wiele wilków nie piszę. Ja rozumiem, szkoła, brak czasu, brak pomysłów. Rozumiem to i łączę się z wami w bólu, aczkolwiek....
No właśnie. Aczkolwiek.
WPP z dniem dzisiejszym zostaje... Czekaj, co? Nie. Na pewno nie zamknę watahy. Więc co zrobić?
Już mówię:
Wywalam na zbity wszystkie nieaktywne wilki. A bo co? Nie mogę? Mogę.
Usunięte wilki:
Kiiyuko

Wilki, które mają czas do 10 marca na napisanie opowiadania, o które muszę się najwyraźniej upominać:
Skyfall
Mairon
Secretia
Kuryami

I to wszystko. Czyli? Czyli prawie wszystkie wilki z watahy. Ja naprawdę mam w poważaniu to, czy tutaj wchodzą i piszą na chat'cie, czy mają WPP głęboko.

Dziękuję, Miłego dnia (ewentualnie nocy).
Newt.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hej już napisałem opko ^^ Na doggi :)
~~ Skyfall ~~

Pani Sangster pisze...

Wstawione c:

Prześlij komentarz