sobota, 14 lutego 2015

Od Belli CD Newt'a

Matt przyprowadził jakiegoś nowego basiora do jaskini i powiedział,że to jego brat.Wszystkich to zdziwiło bo nigdy wcześniej nie mówił,że ma brata. Rano, gdy się obudziłam Newt leżał niedaleko pnia na którym spałam.Wstał, uszedł kilka kroków i powiedział:
- Jak tu pięknie
- No nie? Też tak uważam odparłam
Obrócił się i spojrzał na mnie. Zeskoczyłam z pnia i podeszłam do niego:
-Jestem Bella-przedstawiłam się
- Newt - odpowiedział
- Jakoś wczoraj nie było okazji się poznać bo oboje byliśmy zbyt zmęczeni-powiedziałam i przyjaźnie się uśmiechnęłam
- Fakt
-Może jesteś głodny,bo ja bardzo.To może pójdziemy razem zapolować i przy okazji oprowadzę cię po terenach watahy-zaproponowałam
-Ok, to chodźmy
Wyszliśmy z jaskini i skierowaliśmy się w stronę Doliny Zieleni, bo tam było w miarę łatwo coś upolować. Szliśmy doliną wąchając i nasłuchując zwierzyny. W końcu udało nam się wytopić małe stado saren.Zaszliśmy je pod wiatr z dwóch stron, upatrzyliśmy jedną, rozdzieliliśmy ją ze stadem i Newt ją powalił.Po chwili zabralismy się do jedzenia.Po posiłku odezwał się basior:
- ...
<Newt> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz