wtorek, 10 lutego 2015

100 dni WPP!







Tak, nasza mała wataszka już dzisiaj ma swój setny dzień. Przeszła wiele w tym czasie, a ja? Ja czekałam, aż będę mogła napisać tego posta. 
 Dziękuję WSZYSTKIM, że byli tutaj przez cały ten czas. Przez wszystkie wzloty i upadki WPP. Dziękuję wam z calego serca, ale to nie tylko ja, ale i cały  zespół administracyjny. To jest dla nas bardzo ważne. Naweet nie wiecie, jak trzęsą mi się dłonie przy pisaniu tego posta.  No, głupio się aż przyznać, ale strasznie się stresuję. Tak więc... zachęcam do pisania formularzy i wysyłania niesamowitych opowiadań!

  Oczywiście... Już niedługo walentynki! A co za tym idzie? Nowy event walentynkowy!
 Wystarczy, że napiszesz o tym, jak spotkałeś tajemniczego wilka, który opowiada ci, jak twoi rodzice się poznali i stali się parą! Trwa od dzisiaj (tj. 10.01.14) do 25 lutego! Praca ma być dłuższa niż 14 linijek i nieodbiegać od tematu! Powodzenia!

Ametyst, Matthev.
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz