wtorek, 17 lutego 2015

Od Diablo CD DarkFlame

-Wiesz...fanie się dzisiaj z tobą gadało i chciałem się ciebie spytać czy może....mogłabyś jutro ze mną zapolować lub się gdzieś przejść?
Wadera była chyba zaskoczona tym pytaniem ,ale odpowiedziała;
-Z przyjemnością.
Uśmiechnęła się. Poszliśmy (każdy) do swojej jaskini. Położyłem się na samym brzegu. Byłem zamyślony. Co było najlepsze...sam nie wiem czym. Spojrzałem na gwiazdy. Migotały. Nie wiem czy miało to coś znaczyć....W końcu zasnąłem. Kiedy się obudziłem było koło godziny 7.50 . Zerwałem się na równe nogi i pobiegłem do najbliższego jeziora. Tam też spotkałem sarnę, którą chwilę później pochłonąłem. Po posiłku wskoczyłem do wody, gdyż...w jaskini...było brudno. Musiałem wziąć szybką tzw. ,,Kąpiel". Kilka minut później (po osuszeniu sierści) pobiegłem do Flame.
-Witaj. -Powiedziała.
-Witaj. Co ty na to by się gdzieś przejść? -Spytałem.
<Dark Flame?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz