środa, 18 lutego 2015

Od Dark Moon

Szłam przez las z nosem przy ziemi. podążałam tropem jelenia. Nie jadłam od dwóch dni. Wyjrzałam zza krzaków. Moja zdobycz ucinała sobie drzemkę.Wyskoczyłam zza krzaków w tym samym momencie co inny wilk. Zderzyłyśmy się głowami a jeleń zwiał. Byłam wściekła. Podeszłam do wadery , gdy spojrzałam jej w oczy byłam w szoku . Za ścianą gniewu i nienawiści rozpoznałam moją siostrę. Wpatrywałam się w nią z otwartym pyskiem. Nie poznała mnie. W sumie jej się nie dziwię, jakim cudem ją poznałam?! Spodziewałam się czegoś....hmm...hmmm.........innego.
-Cześć jestem Dark Moon. Jestem tu nowa- przywitałam się przyjaźnie. To co stało się później kompletnie mnie zdezorientowało. Dark Flame skoczyła na mnie przygniatając mnie do ziemi. I warknęła wściekła:
-Spłoszyłaś mi zwierzynę!!!
- ymm... Nie tego się po tobie spodziewałam.
- W jakim sensie " po tobie" ???- Spytała zaskoczona wadera.
- Alpha mówił, że omegi są miłe.
Wadera prychnęła rozbawiona.
-Co cię tak śmieszy? - zapytałam.
-Jestem Alpha II -Odpowiedziała wadera z lekkim zrozumieniem. Widać,że trochę się uspokoiła i jest milej nastawiona.
-A więc jesteś tu nowa?- Spytała wadera wstając ze mnie i pomagając mi wstać na cztery łapy. Dotykając jej poczułam, że jest zagubiona.
<Flame?> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz