wtorek, 6 stycznia 2015

Przypominam!

Chciałabym przypomnieć co niektórym, że ta watah dalej istnieje. Więc te oto wilki:
Night
Ply
Assuva
Vincenty
Cloe
Dangerous
Shena

Muszą napisać opowiadanie do piątku. Jeżeli nie napiszą, zostaną bezpowrotnie wyrzucone.
     Te watahy nie są po to, aby do nich dołączać po nic. Trzeba pisać. O to właśnie chodzi. Ja nie mam zamiaru się o to prosić. Ja daję tylko Wam ostatnią szansę.
     Już przestają mnie interesować te wasze zwolienia co drugi dzień. Macie napisać i koniec. Chociażby te chrzanione trzy linijki, chociaż trzy zdania. Wiem, może i ostatnio wydaje się,   że WPP jest martwe i to nieodwracalnie, ale tak nie jest. Jest aktywne. A wiecie czemu tak jest? Dlatego, że wy nawet nie jesteście łaskawi tutaj zajrzeć. Nie przyjmuje już fali oburzeń, że nie mogę was ot tak wyrzucić. Otóż-Mogę. Każdy ma jakąś granicę cierpliwości, a moja właśnie się skończyła.
                                 
                                                                                   Pozdrawiam tych, którzy piszą, Finnick.

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ply i Assuva nie będą mogli napisać albowiem mi (Jak to Mi) zepsuł się komp -_- ,a z telefonu nie idzie nic wysłać, więc zgłaszam nieobecność.
~ Ply i Assuva

Anonimowy pisze...

Ja nie mogę bo nie mam internetu ;<
I jestem nieobecny do 30 stycznia. Może czasami jeśli się uda to wbiję.
~ Night ~

Pani Sangster pisze...

Napisałam to dlatego, że jesteście jedynymi osobami, które najczęściej tu zaglądały. A teraz przestaliście pisać. Gruby melanż był po Sylwestrze, czy co?

Anonimowy pisze...

Udało mu się wbić przez komórkę! :)
Na niej mi tylko net działa , ale zawsze coś i proszę o ostatnie usprawiedliwienie , to nie moja wina, że nie mogę napisać tylko Orange.

Wasz oddany Night

Pani Sangster pisze...

W porządku, usprawiedliwiłeś się już wcześniej, w komentarzu c;

Anonimowy pisze...

Zgłaszałąm , że jestem nieobecna nawet trzy razy i nikt nie wrzucał ogłoszenia

Anonimowy pisze...

Imię wilka/wilków?
/Kate

Prześlij komentarz