sobota, 31 stycznia 2015

Od Diablo CD Charm

Po jakimś czasie wybudziłem się. Co śmieszne nawet nie wiem kiedy zasnąłem. Teraz dowiedziałem się że byłem w tzw. Śpiączce 2 tygodnie. Zobaczyłem pewnego wilka. Była to Bella.
-Bella wiesz może gdzie Charm?
-Niestety nie wiem. Dawno jej nie widziałam. -Odrzekła.
Wyszedłem z jaskini. Poszedłem chyba na południe i wpadłem na wilka. Poznałem jej zapach. To Charm!!!
-Diablo? To ty?! Nie wieżę.
-Ale to ja.
Uśmiechnęła się. Nagle wywęszyłem pewną rzecz.
-Chodź!- Powiedziałem.
Pobiegłem do jaskini. Po raz pierwszy poczułem tę moc. Pobiegłem tam szybciej niż kiedykolwiek. Wbiegłem do tej jaskini:


Wskoczyłem do wody. Sam nie wiem czemu. Charm chyba też. Kiedy wyszedłem uświadomiłem dobie że...JA WIDZĘ!!! ALARM!!! Co jest nie tak z moimi oczami?!
-ALARM!!! -Krzyknąłem na całe gardło.
-Co się stało?! -Krzyknęła przerażona Charm.
-Ja...JA WIDZĘ!!!
Charm dziwnie na mnie patrzyła. Po raz pierwszy ją zobaczyłem. Byłą niezwykła. Taka...Taka inna niż reszta ona była super fajna! Uśmiechała się. Patrzyłem na nią jak zaczarowany. Nagle...
<Charm?> Niespodzianka! XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz