wtorek, 2 grudnia 2014

Powitajmy nową łuczniczkę- Lales!


Imię: Lalesina 
Pseudonim: Lales (i tak na nią mów)
Płeć: Wadera
Wiek: 2 lata
Hierarchia: Omega
Stanowisko: łuczniczka 
 Lales - Przyjaciel 
Charakter: Jestem odwarzna i wredna,ciekawska i romantyczna. Dobrze strzelam z łuku i śpiewam.Mój charakter jest baardzo zmienny i nigdy dokładnie nie wiesz kiedy ten wulkan wybuchnie ! 
Żywioł: Muzyka
Moce: 
-Control
-Fture
-Furia
Rodzina: Kiedyś była siostra...
Partner: SZUKAM 
Zauroczenie: Oj...jest ktoś taki...
Potomstwo: Chciało by się...
Historia: Nie zbyt lubię o tym mówić... Urodziłam się inna...wszyscy mnie wyśmiewali i poniżali...Załamałam się i chciałam odebrać sobie życie...ale gdy chciałam skoczyć z urwiska zatrzymał mnie pewien basior, zkochaliśmy się w sobie. Niestety umarł... nie chciałam uwierzyć i uciekłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz