piątek, 27 lutego 2015

Od Belli CD Charm

Szłam za Charm, na początku nie wiedziałam gdzie idzie,ale po chwili zauważyłam,że idzie w stronę Opuszczonego Cmentarza.Już w watasze zauważyłam,że ma pusty wzrok.Coś się z nią działo bo szła prosto w środek cmentarza jak jakaś zahipnotyzowana,jakby za czymś lub kimś szła,ale nikogo nie widziałam,szłam dalej.Cmentarz wyglądał tak


Charm szła w stronę jakiejś starej kaplicy,wcale mi się tu nie podobało,było okropnie i miałam złe przeczucie.Nagle zaczęły pojawiać się Nieumarli,było ich coraz więcej i zaczęli otaczać Charm,a ona nawet nie zareagowała.Wtem wskoczyłam w sam środek o zaczęłam szarpać wadere,ale nic to nie dało. Spaliłam kilku nieumarłych laserem i gdy trochę się rozluźniło złapałam Charm i wzbiłam się w powietrze,było cięzko ale dałam rade.Poleciałyśmy prosto do jaskini WPP.znowu zaczęłam potrząsać Charm i tym razem jakby się obudziła i już normalnie na mnie popatrzyła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz