niedziela, 5 kwietnia 2015

Od Charm Cd Blue

-Ja jestem Charm- Odpowiedziałam i uśmiechnęłam się promiennie.
-Co robisz?
- Szukam jagód... Jakoś tak, ostatnio polubiłam takie różowe.-  powiedziałam po czym podałam waderze kilka różowych kuleczkek- Spróbuj. -Alpha wzięła jagódki do ust i uśmiechnęła się.
- Naprawdę pyszne! Jak się nazywają?
- W sumie to.. nie wiem. Nie znam się na owocach- roześmiałam się- ale te... te zawsze dawała mi mama.
-Choć pomogę ci ich poszukać. Jeśli znajdziemy wystarczająco dużo może poczętujemy wszystkie wilki z naszej watahy!- Zaproponowała entuzjastycznie wadera. Bardzo cieszyłam się że nasza Alpha jest właśnie taka. Lubię wesołe wilki.
-Dobry pomysł- Odparłam i wrzuciłam sobie do pyszczka jedną kuleczkę. Blue popatrzyła się na mnie z rozbawieniem.-Objecuję to była ostatnia!
                              <Bluuuuuu c:? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz