czwartek, 26 marca 2015

Od Mango CD Skyfall'a

- Ja... Nic...- Odpowiedziałem głupawo, zakrywając łapą kupkę kości które pozostały z wiewiórki, którą niedawno upolowałem.- A ty? Co porabiasz? Co cię sprowadza do Mangoła Wspaniałego?- Zapytałem i zacząłem gonić swój ogon.
- Aaa... Nudzi mi się! Poróbmy coś!!!- Zaskomlał Skyfall.
Wierciłem się dłuuugo, zanim odpowiedziałem przyjacielowi... TEN OGON JEST ZA SPRYTNY! W każdym razie... Sprytniejszy ode mnie. Aby zaskoczyć swój ogon, postanowiłem pokręcić się w przeciwnym kierunku... NADAL NIC! W końcu coś zwróciło moją uwagę... Jakiś zapach... Nie była to na pewno zwierzyna... Nie...
- Czujesz to?- Zapytałem basiora.
Skyfall zaczął węszyć. Robił to przynajmniej 15 minut...
- Czujesz?!- Zapytałem podniesionym głosem.

>Skyfall?<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz